Events:

No Calendar Events Found or Calendar not set to Public.

hp propel logo  eon

 

HP Propel is een serviceportaal, catalogus en exchange dat IT organisaties helpt selfservice mogelijkheden aan hun eindgebruikers te leveren. Een van de bedrijven die HP Propel gebruikt is E.ON. Met het HP Propel serviceportaal heeft E.ON meerdere catalogi van meer dan 10.000 items samengevat tot een catalogus met ongeveer 1.000 items.

Van IT organisaties wordt steeds meer verwacht: IT sneller beschikbaar maken en betrouwbare services leveren die innovatie ten goede komen. Dit vaak zonder extra meerkosten. Zakelijke gebruikers verwachten hierbij een klantvriendelijke gebruikservaring. Zoals directe toegang tot de informatie vanaf mobiele apparaten met tegelijkertijd een hoogwaardige beveiliging. Met het cloud-gebaseerde selfserviceportaal HP Propel kan een IT organisatie die transformatie maken. Naar een makelaar die diensten sneller, flexibeler, responsiever en efficiënter levert.

Gratis of betaald
De gratis versie van HP Propel - inclusief een standaard services-catalogus, kennismanagement en IT newsfeeds via RSS - is zowel op de desktop als op mobiele platforms beschikbaar. De betaalde versie beschikt over een uitgebreidere catalogus, verbeterde Propel-kennismanagement oplossingen en geavanceerde verificatiemethoden zoals één enkele inlog. Klanten kunnen ook hun Servicemanagement oplossingen integreren met de Propel Service Exchange, die wordt gehost door HP Enterprise Services.

Multi source IT services
Propel biedt naast eenvoud en gebruiksgemak voor de eindgebruiker, op de achtergrond een overkoepelend raamwerk voor zakelijke multi source IT services. HP Services maakt van IT organisaties servicemakelaars door het aanbieden van:

  • gevestigde servicemanagement processen
  • hosting-infrastructuur
  • integratie van meerdere leveranciers
  • referentiemanagement-architectuur met HP Service Anywhere, HP Service Managers en HP Cloud Service Automation.

E.ON
Energiegigant E.ON heeft HP Propel gekozen om IT diensten te leveren aan eindgebruikers. E.ON heeft meer dan 72.000 werknemers en is een van ‘s wereld grootste elektriciteits- en gasbedrijven met faciliteiten in Europa, Rusland, Noord-Amerika. Met het terugbrengen van meerdere catalogi met 10.000 items tot een catalogus met ongeveer 1.000 items leverde de volgende voordelen op:

  • 15% reductie van handmatige servicedesk activiteiten
  • grotere tevredenheid van de eindgebruikers.

Flexibele service uitwisseling
HP Propel is gebaseerd op een open flexibele service-uitwisseling met de mogelijkheid om catalogi en services toe te voegen volgens de eisen van de klanten. Om de configuratie, administratie en onderhoud van de oplossing verder te vereenvoudigen, voorzien HP en haar wereldwijde partners ook beoordeling- en transformatieservices. Bijkomende voordelen van HP Propel:

  • Grotere tevredenheid onder medewerkers en productiviteit door het adresseren van het volledige spectrum van de IT services vraag met één klantvriendelijk contactpunt met een zelfservice catalogus dat de bezorging van IT services versnelt.
  • Verbeterde efficiëntie reductie van servicedesk incidenten en met slechts 1 portaal eenvoudiger management van meerdere IT leveranciers.
  • Bescherming van huidige investeringen op achtergrondsystemen en processen, aangezien HP Propel wordt geleverd als een cloudservice dat de huidige componenten complementeert.

Kijk hier voor meer informatie.

 

Recente blogs