Events:

HPE IDOL is een analytics engine voor ongestructureerde data, voorzien van geavanceerde Natural Language Question Answering.

Met de machine learning functionaliteiten verbetert het effectiviteit en contextuele nauwkeurigheid van menselijke interacties met computers.

Effectief vragen beantwoorden van gebruikers, zonder hinderlijke tussenkomst of uitgebreide training, is een van de grootste uitdagingen voor organisaties op gebied van big data. Interactieve voice assistants en online chatbots werken voor consumenten, maar developers hebben moeite om deze aanpak ook voor bedrijfstaken toe te passen. Vanwege de complexiteit en context van vragen, betrouwbaarheid van de bronnen, het specifieke karakter van de benodigde informatie en nauwkeurigheid van antwoorden.

HPE IDOLontrafelt de intentie van een vraag en biedt antwoord of initieert een actie vanuit de eigen (on)gestructureerde data assets van een organisatie. Als aanvulling op de beschikbare publieke databronnen om bruikbare, betrouwbare antwoorden en reacties te geven die essentieel zijn voor de business. Kijk hier voor meer informatie, en lees hier de blog.


 

 

Recente blogs